Friday, August 24, 2012

Keluargamu. Di situlah kebahgiaanmu.

Cheta raya belum abis selagi berbaki 24 hari lagi. Orang Malaysia kalu bab raya memang teruja sokmo. Tak dapat cuti raya bole sentap 44 hari dibuatnya dekat bos. Open house tak yah cakap. Selagi belum cukup 30 Syawal. Selagi tue open house berderet. Time time macam nie bisnes lemang tepi jalan memang laku. Tapi bole naik angin jugak bila lemang yang terkena tak masak kat tengah. Adoi...tersentot selera makan. Bagi Aku yang beraya di desa nie. Lemang cenggitu ja la yang dapat nak merasa. Asal ado kan dari takdak langsung. Btw, Aku nak upload saki baki gambar raya yang "bole la...dari takde langsung". Huhuhu....
Red Velvet dari ixalicious, all the way from KL. Adik aku angkut bawak balik dari KL. Special order untuk Bday Mama 14th August. Belated skit. Tapi bole la ...sebab nak skali celebrate dengan raya.
Like daddy like son. Photog to be? 
Sibuk nak men-snap pic orang. Tapi sekeping pun tak jadi. Takpa takpa. Practice makes perfect! :)
Ziarah pusara datuk & nenek. Si comel nak baca doa jugak dengan Tok Ram dia.
Bradah & bradah I.L
Si kecik sibuk jugak nak siram air kat pusara. Abis dia tuang 2 botol. Haish....
Q with mummy.
Q jumpa adik cun ala ala mix gitew.
Q dan Tok Yah.
The Baskinian datang beraya.

Actually, tahun nie adalah hari raya yang paling bermakna dalam hidup aku. Sampai tak nyempat nak amik gambo untuk family photo. Takpa la. Tak ada rezeki. Apa yang terkurang Insya Allah akan di baiki di tahun hadapan. Insya Allah kami akan beraya di rumah baru pulak. Amin.


No comments:

Post a Comment