Tuesday, August 14, 2012

Belated Bday Gift

Bday Aku alomost 2 bulan dah berlalu. Tapi, dapat adiah lagi ko. Kelasss! Kitaorang (Aku & Geng Baskinians) memang camtu. Walau dah belated berbulan² bole lagi bertukaq² present. Maklumla, masing² bz. 3 kat Penang,  sorang plak dok KL. Yang dok Penang pun bukan slalu dapat jumpa, bz ja ngan keja etc. So, percent nak berjumpa tue agak tipis la. Bila ada chance untuk jumpa. Masuk keta ja..."Nah untuk hang". "Nie hang punya". "Tue hang punya adiah tau". Senang cakap, jarang la pulang dengan tangan kosong. ;)

Sabtu lepaih...Aku, Macik Myra & Macik Jue buat la plan untuk Iftar sesama, sambil² nak menyopink skit² untuk raya. Tak sangka plak dapat present dari Jue untuk belated punya Bday. Hehehe.

Jue bagi BD Card and Craft Punch yang cutey². (^◇^)
Jue bagi semangat kat aku untuk start balik konon nak buat scrap book yang tertangguh²...Insya Allah akan start balik...lepas raya.... :P

Bole main ketip²...lobang² pun bentuk comei²...i loike ♥♥♥

Bday Card pun buat aku tersenyum....nice...

Thanx Jue...dah la belanja makan ritu, bagi present lagi...TQVM Buddy! ♥

No comments:

Post a Comment