Friday, February 15, 2013

Apabila Yuna balik rumah.

Masa nak update entri untuk Hong Kong. Tetiba baru prasan dalam draft ada entri tertunggak "Yuna in Homecoming Concert Penang". Phew! Tue entri tahun lepas. Apadaaaa...aku nie. Bersawang  giler blog aku. So, aku publish je la.


.............

Giler ar bila Yuna balik sini (Malaysia). Lagi-lagi bila Yuna ziarah aku kat Penang. Hahaha. Bunyi sangat la poyo. Last Saturday 10 November, adalah hari yang sangat-sangat Ohsem! Yuna in Homecoming Concert at Penang Times Square!!!!...
*lompat bintang* Sangat best okeh! Serius bagi kipas susah mati Yuna macam aku. Except Ianda ok. Sebab dia bole tido-tido ayam. Sangat jahat!
Fesyen Yuna terbaru??? LOL
 
Semangat Yuna sangat menebal dalam diri. Even hujan. Bisa ku redah jua. Sediakan raincoat sebelum hujan okeh. TQ Jue sponsored raincoat untuk aku & Ianda. :)
Dapat gift dari Olay. :)
Tiket kitaorang VIP, so bole ar belagak dok bawah canopy. Sian diaorang kena main hujan. Rasa nak join jek...tapi bila fikir umor dah tak sesuai nak main ujan. Dok diam-diam bawah khemah sudah! :D
Opening act by Diandra Arjunaidi. Diandra kena banyak belajar ngan sifu dia. Huhu.
Akhirnya masa yang ditunggu-tunggu sudah tiba. Yeay! Penat wooo tunggu dari 5.30ptg sampai 930mlm baru Yuna muncui. Sabaq ja la. Pembukaan dengan Gadis Semasa. Arhhhh...rasa nak jerit ja. Sangat excited ok. Rasa macam tengok kat AJL masa Yuna nyanyi lagu tu. Sampai lagu kedua. Bila Jue dah start turun bawah (tak duduk dalam canopy dah), aku pun tak leh tahan. Terus join Jue. Tak leh tahan beb! Aura Yuna sangat kuat. Bye Ianda!
Antara lagu² yang Yuna nyanyi:-
  • Gadis Semasa
  • Islands
  • Coffee
  • Tourist
  • Decorate
  • Someone out of town
  • Live Your Life
  • Gelora Jiwa
  • Terukir di bintang
  • Sparkles
  • Lullabies
  • Remember my name 
  • Dan sebenarnya
  • Cinta Sempurna
  • Remember my Nama
  • After Midnight
Sedap giler Yuna bawak smua lagu² tu. Sebijik macam dalam CD. Serius.  
Kalau Yuna buat concert lagi, defenitely aku and Jue akan pegi lagi. 

Yuna, you roxs bebeh!

No comments:

Post a Comment