Monday, October 15, 2012

When retis jumpa bukan retis.

Aku ada sorang BFF yang suka sangat nengok retis dan nak snap gambo ngan retis. Hahaha. Cik Linda memang suka benor pi tempat² yang kalu ada retis bertandang untuk apa² event. Kebetulan semalam ada Roadshow Anugerah Skrin 2012 kat Gurney Plaza. So, Cik Linda apa lagi. Ajakla cheq teman dia. Aku biasa la. Aku akan snap gambo ngan retis yang aku rasa aku suka atau nak ja. :))
Tak sangka Elfira Loy sangat friendly macam nie. Bagus dia nie. Artis muda yang bole pi jauh kalu maintain ngan attitude macam nie. :)
Artis lain dah macam nak lari-lari masuk blakang stage. Si Elfira nie dok sibuk melayan fans lagi. Siap tolong angkatkan bangku masa roadshow dah abis. So sweetnya ko Elfira. Good girl! 
Dayang nampak macam malu-malu, tapi still ok untuk bergambar. Very humble nampak dia nie. Wangie RL Romance kat dia. Kalu tak silap aku la. Sebab penah pakai gak pefume tue. Dayang tinggi sebab pakai heels tinggi benau. Tapi memang tinggi skit dari aku. *ngaku je la* :D
Fida. Ermmm....cantik orangnya. Hopefully Fida maintain berhijab camnie pun dah sangat² gojes dik. :)
Faiz, dulu masa jumpa dia kat Show Faizal Tahir masa kat HardRock. Serius aku tak kenal langsung siapa Faiz. Cik Linda ja yang beria nak bergambaq ngan dia. Cik Linda cakap dia hos Muzik-muzik. Still blank sebab tak tengok muzik-muzik. Ops! AJL final ko tengok pulak ye Cik Ijau Terkoish? *kantoi* Kali nie rasa nak bergambaq dengan Si Faiz nie sebab suka tengok dia dalam rancangan Makan Angin kat TV9.
Selain retis yang aku bergambo tue. Ada Fathia, Anas Mentor, Sakinah, Zalif Sidek, Amran Ismail dan lain². Nak bergambar ngan Fathia, tapi dia menonong je kuar after show. Rushing kemana² kot pastu. Btw, dia memang gojes, kulit cantik sangat. :)
Sesi dengan fans nie aku tak naik. Malas. Lagi pun tak excited sangat aku. Kalu Dato' Siti takyah cakap la kan? :P
Masa memula sampai Dayang tengah perform. 

Over all, agak hambar skit la sambutan. Maybe sebab diaorang buat kat Gurney Plaza kot. Kalu kat Queensbay aku rasa mesti sesak. 

Apapun Elfira Loy best! :))

No comments:

Post a Comment